Home / FAQ – Najczęściej zadawane pytania

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań.
W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy również do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 789 140 885

 

W jakim czasie zostanie doręczona przesyłka??

Zwykle doręczenie paczki odbywa się na następny dzień od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce. Może się jednak zdarzyć tak, że czas doręczenia zostanie wydłużony do 48 h.

Jakie są możliwe formy dostawy??

Realizacja dostaw odbywa się za pomocą firmy kurierskiej lub poczty, na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.

Jakie są dane do wykonania przelewu za zakup produktów??

Dane do wykonania przelewu są następujące:
TEEM , ul. Wyspowa 2/91, 03-687 Warszawa, 25 1090 1030 0000 0001 3025 0770

Co mam zrobić, jeśli otrzymany produkt jest niewłaściwy lub uszkodzony??

Możesz taki produkt zwrócić lub reklamować. Zapoznaj się w tym celu z Regulaminem sklepu bądź skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który doradzi Ci jak w najdogodniejszy sposób tego dokonać.

Jak długo trwa zaksięgowanie wpłaty za zakupiony towar??

Czas, jaki potrzeba na zaksięgowanie pieniędzy wynosi 2 dni robocze. Oznacza to, że wpłaty wysyłane od piątku do niedzieli są księgowane we wtorek. W momencie, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy??

W sklepie internetowym TMG możesz zapłacić za zakupy płatnością online: przelewem bankowym na konto 25 1090 1030 0000 0001 3025 0770 lub kartą. Akceptujemy karty kredytowe Visa i MasterCard. Płatności kartą objęte są szczególną ochroną poprzez zastosowanie szyfrowanej transmisji danych SSL.

Dokąd dostarcza TMG??

Towary zakupione na stronie internetowej www.top-moda-tmg.pl wysyłane są wyłącznie na terenie Polski. Dostawy do innych krajów nie są w tej chwili możliwe z przyczyn logistycznych.

Co się dzieje, jeżeli kurier nie zastanie mnie w momencie dostawy??

Jeżeli kurier nie zastanie nikogo w domu, otrzymasz wiadomość z informacją o następnym terminie dostawy. W przypadku nieobecności przy trzeciej próbie zrealizowania dostawy, pozostaje możliwość bezpośredniego skontaktowania się z firmą kurierską, w celu ustalenia kolejnego terminu lub innego adresu dostawy. Po trzeciej nieudanej próbie dostawy, paczka zostanie odesłana na nasz magazyn.

Jak długo będę czekać na przesyłkę??

Czas dostawy standardowej przesyłki na terenie Polski wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Jak mogę anulować bądź zmodyfikować swoje zamówienie??

Modyfikować zamówienie (zmieniać zawartość koszyka zakupowego) można samodzielnie do momentu kliknięcia przycisku „Potwierdź zakup”.
Aby zmodyfikować już złożone zamówienie, należy niezwłocznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.